Photos of Africa: Blog

Jan 19, 2009

Middelpos Noordkaap











2 comments:

  1. How VERY special to see these photo's today.My parents live in Midelpos and own the local garage...(the building with the yellow and red stripe!!). I live in Staffordshire England and have not been 'home' for two years.Thank you for sharing these. Nou mis ek vir hulle nog meer!!!!! Blessings xx

    ReplyDelete
  2. Donkiejare terug was ek op Middelpos. My ouma se suster, tannie Suzie en oom Gert van Wyk het op die plaas Rosevilla gebly. Ek was baie klein, en in my kop het ek daardie groooooot plaashuis. Nou sal ek baie graag weer soontoe wil gaan en sien of daardie plaashuis nog bestaan, en of dit rerig 'n groot huis was. Eendag sal ek weer daar uitkom en vir myself gaan kyk. Groete Babs

    ReplyDelete